
פסטיבל התמר יתבטל השנה עקב משבר הקורונה
לראשונה מזה 21 שנות פעילות רצופות – פסטיבל התמר לא יתקיים השנה, בשל הנחיות הסגר בחגים. המועצה האזורית תמר ו'פורום הפקות' החליטו היום (14/9) לבטל את הפסטיבל, אשר תוכנן להתקיים כמידי שנה בחול המועד סוכות. מתוך תקווה גדולה לימים של שיגרה עם מוסיקה, תרבות והופעות חיות.
בתוך האפלה התרבותית של התקופה, מועצה אזורית תמר וחברת "פורום הפקות" עמלו רבות בכדי להציג תכנית אומנותית מקורית ומרשימה עבור הקהל, תוך קבלת אישור משרד הבריאות ובינוי של קפסולות בהתאם לנהלים.
הפסטיבל הותאם למגבלות התקופה ומכירת הכרטיסים הייתה בעיצומה. עם ההודעה אמש על הסגר הצפוי, ההפקה שקלה קיום הפסטיבל במועד מאוחר יותר ובמתכונת שונה, אך הדבר לא צלח והפנים קדימה לשנת 2021.
**הקהל הרחב אשר רכש כרטיסים, יקבל החזר מלא באמצעות המוקד בו רכש את הכרטיסים.
ובהזדמנות זו ההפקה ומועצה אזורית תמר רוצים להודות לקהל המדהים, שהביע אמון בפסטיבל ורכש כרטיסים בהמוניו. אנו מחבקים אתכם בחזרה ומבטיחים להכין עבורכם פסטיבל מדהים לשנה הבאה.
שתהיה שנה טובה, בריאה ובעיקר שנחזור להופעות ולמוסיקה – שבלעדיהם אין את הטעם האמיתי של החיים.
דבר ראש המועצה האזורית תמר, מר ניר ונגר:
ראש המועצה האזורית תמר, ניר ונגר: "עשינו מאמצים רבים לתמוך בעולם האירועים, התרבות והתיירות במרחב ים המלח. לצערנו החלטות הממשלה במתווה הסגר הנוכחי המאפשר טיסות למלונות בחו"ל וסגירת מלונות ומתחמי אירוח בישראל פוגע אנושות בעולם התיירות והתרבות ועלול להיות הרסני"
לשאלות ופרטים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו:

